niedziela, 19 lipca 2015

Piper!

Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom.
Imię: Piper
Pseudonim: Peper,Nimfadora,Nimfa
Rasa: Wilczyca Smocza i Żywiołów i Ichoru,Animaton
Jaskinia: Jaskinia Hierarchii
Wiek: 2 lata
Moce:
Zmiennokształtność 
Tworzenie trąb powietrznych
Samozapłon
Podpalanie 
Oddychanie pod wodą 
Tworzenie wirów i tornad wodnych
Chodzenie po wodzie
Latanie z prędkością 500 km/godz
Przyśpieszanie wzrostu i rozwoju roślin
Tworzenie trujących pnączy i bluszczy
Tworzenie fal
Panowanie nad lawą
Tworzenie lekkiego wiaterku
Tworzenie kolumn z kamienia
Kiedy idzie z pod łap rozkwitają kwiaty
Rozmowa ze zwierzętami
Wężoustność 
Rozmowa z Najadami i Driadami
Tworzenie tarczy ochronnej
Tworzenie pelerynki niewidki
Inne związane z żywiołem
2x szybsze sklepianie się drobnych ran
Zmiana w wilka anioła
Tworzenie różnych rzeczy z niczego
Umiejętność rzucana potężnych zaklęć  
 Zmiana w Animatrona
Charakter: Miła i pomocna wadera o optymistycznym podejściu do życia.Umie zarażać dobrym humorem każdego a przy okazji jest też odważna i sarkastyczna ale w małym stopniu.Kreatywna i mądra wadera która jest sprawiedliwa  jak i łagodna.Potrafi być wredna i surowa ale to u niej rzadkość.Czuła a w dodatku lojalna wadera.Tolerancyjna,prawdomówna ale też jest zarazem stanowcza.Jest zdyscyplinowana ale też spontaniczna i energiczna.Okazuje ona wszystkim należyty szacunek ale sama też jej wymaga od innych.No co by tu powiedzieć..lubi dzielić się z innymi i jest zawsze opanowana.Nigdy nie myśli najpierw o sobie potem o innych..zawsze stara się myśleć o innych potem o sobie.
Aparycja: Biała wadera z zielono-czarnymi włosami.Gdzie nie gdzie ma czarne części.Posiada piękne duże śnieżnobiałe skrzydła.Ma zielony nos i zielone oczy.Szczupła a w dodatku dosyć wysoka.
Konto: 500 drachm
Głos: Amnesia Opening Full - Zeotrope
Stanowisko : Samica Alfa
Co lubi: Spacer po plaży,Jazdę konną,czytanie książek,i wiele innych rzeczy
Czego nie lubi: chamstwa,lenistwa,kłamstwa itp.
Rodzina:
Matka-Amortencja
Ojciec-Dhiren
Brat-Anubis
Zauroczenie: Brak
Historia:Zacznijmy od początku..Najpierw była ciemność potem była światłość a na koniec życie.Sama się zastanawiałam skąd się wzięłam.Byłam szczęśliwą waderą miałam wszystko czego chciałam aż pewnego dnia musiałam odejść.Tak po prostu....uciec.Biegłam lasem i przez góry.Wędrówka była długa i męcząca a z czasem nauczyłam się świetnie polować.Jednej pięknej nocy dotarłam do kresu mojej wędrówki.Znalazłam piękne miejsce więc założyłam tam Watahę Mico Lupinum.
Inne informacje:
*Lubi placki
*Poniekąd taktuje Miu jak swoją  siostrę
*Nikt nie wie nawet ona sama dlaczego uciekła
Ulubiony kolor: Niebieski
Inne zdjęcia:
Jako Smok
Jako człowiek
Jako wilk anioł
Kontakt: garn666 (Howrse)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz